نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: می‌دانستیم روزبهانی در المپیک مدال نمی گیرد اما به ناچار سکوت کردیم.

حسینی: می دانستیم روزبهانی مدال نمی گیرد/ ناچار به سکوت بودیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روح اله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس اظهار کرد: عوامل زیادی در از دست رفتن سهمیه بوکس تاثیر داشت، به طور حتم هیچ کس انتظار نداشت با این امکانات و  بودجه در المپیک  ریو مدال بگیریم زیرا با این بودجه ناچیز  شاید  فقط به مسابقات  اول و دوم می رسیدیم، همه ما می‌دانستیم روزبهانی در المپیک نتیجه‌ نمی‌گیرد ولی نمی‌توانستیم چیزی بگوییم چون از سوی مسئولان ورزش در فشار بودیم.

وی ادامه داد: شاید همه ما می‌دانستیم که روزبهانی در المپیک هیچ نتیجه ای بدست نمی آورد اما به علت اینکه از سوی مسئولان ورزشی تحت فشار بودیم و ناچار به سکوت بودیم تا رقابت‌ها انجام شود و همه خودشان قضاوت و بررسی نمایند.

حسینی  ادامه داد:  ما تدارکات خوبی نداشتیم و خوابگاه نصرت در شان تیم ملی نبود. بازیکنان و مربیان ما حقوقی نمی‌گرفتند و در آخرین فرصت کسب سهمیه هم به دلیل مشکل ویزا از سفر بازماندیم.

وی در خصوص صحبت های اخیر روزبهانی گفت: طی چند ماه اخیر، اعتراض‌ها از سوی روزبهانی شدت گرفت وسیع‌تر شد. ما هم به ناچار  واکنشی نشان ندادیم اگر چیزی گفته می شد یا قهر می کرد و یا اگر نتیجه نمی گرفت، مقصر اصلی این مسائل فدراسیون بوکس قلمداد می شد. 

وی در پایان با اشاره به نتیجه بازیهای آسیایی اینچئون گفت: فدراسیون بوکس ایران در رقابتهای اینچئون نتیجه خوبی گرفت اما بعد از مسابقات  اینچئون نسل زیادی از بوکسورها تغییر کرده در حال حاضر بضاعت فدراسیون بوکس در همین حد است. 



انتهای پیام/




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار