نمایش «گره آخر» در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفته است.

«گره آخر» در ملایر بر روی صحنه رفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارگردان نمایش «گره آخر» اظهار کرد: برای اجرای نمایش از ٢٣ خرداد  تا ١٧ مردادماه امسال در مرکز آموزش هنر تمرین کردیم و این نمایشنامه پس از مراحل بازخوانی و بازبینی برای اجرای صحنه‌ای به تأیید رسید.

شیرین حبیبیان با بیان اینکه خود را برای حضور و رقابت در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان که شهریورماه در ملایر برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم، افزود: نمایش «گره آخر» داستان ازدواجی در خانواده‌ای کرد است که در زمان دفاع مقدس اتفاق می‌افتد. هفت روز ازدواج کوهسار و کویار می‌گذرد که کوهسار به جنگ می‌رود و به اسارت درمی‌آید.

وی ادامه داد: کوهسار هفت سال اسارت را تحمل می‌کند، در این مدت کویار با خیال کوهسار زندگی می‌کند و کاک رستم و دایه هم از خیالی شدن کویار غصه‌دار هستند .

حبیبیان گفت: در این نمایش، محمود محمودی در نقش کاک رستم، محمد ملیحی در نقش دایه خاور، مرجان آقانوری در نقش کویار و سیدمحمد حسینی در نقش کوهسار ایفای نقش می‌کنند.

وی اظهار کرد: این نمایش دو روز در ٢ سانس از ساعت١٧:٣٠ تا ١٨:٣٠ و ١٨:٣٠ تا ١٩:٣٠در سالن مرکز آموزش هنر واقع در بلوار ١٥ خردادماه به صورت رایگان اجرای عمومی دارد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار