اهواز؛

ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، بانک مرکزی را مکلف کرده است تا بانک‌ها را به ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی، جهت رونق آن‌ها موظف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،استاندار خوزستان با اشاره به عملکرد نامناسب بانک‌ها در ارائه تسهیلات احیاگر به واحدهای تولیدی و صنایع، گفت: پس از فشار و حمله‌های ما به بانک‌ها در استان این مساله در حال تسهیل است تا شاهد عملکرد بهتری از سوی بانک‌های استان باشیم.

غلامرضا شریعتی کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، بانک مرکزی را مکلف کرده است تا بانک‌ها را به ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی، جهت رونق آن‌ها موظف کند تا با پیگیری‌هایی که از سوی این ستاد انجام می‌گیرد، بانک‌ها عملکرد بهتری را ارائه کنند.

وی افزود: این وضعیت در استان نیز با فشارهای ما و برگزاری جلسات متعدد در حال تسهیل است و امیدواریم شاهد ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها به واحدهای تولیدی و صنایع استان باشیم.

شریعتی خاطرنشان‌کرد: ارائه تسهیلات توسط بانک‌های استان در حال رسیدگی است تا آن‌ها با ارائه تسهیلات احیاگر، واحدهای تولیدی را از رکود خارج کنند.

استاندار خوزستان در یکی از جلسات ستاد تسهیل استان از جمود، محافظه‌کاری مطلق و عدم انعطاف‌پذیری بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر به صنایع انتقاد کرده بود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.