برای اداره کلانشهر مشهد روزانه حدود 35 میلیارد ریال مصرف می شود.

هزینه کرد 35  میلیارد ریالی در هر روز برای اداره کلانشهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون اداری و مالی شهرداری مشهد امروز در جمع خبرنگاران گفت: اگر مبلغ 35 میلیارد ریالی برای اداره روزانه شهر تحقق پیدا نکند، 70 درصد درآمد نقدی اداره شهر ممکن نخواهد بود.

محمد آذری با بیان اینکه درآمد مصوب نقدی امسال شهرداری مشهد 32 هزار و 760 میلیارد ریال است، بیان کرد: تاکنون باید 13 هزار و 20 میلیارد ریال از این میزان بصورت روز شمار، تحقق می یافت.

او ادامه داد: کمکهای دولت 28 هزار و 680 میلیارد ریال بود که بیش از 70 درصد آن پرداخت و درحال حاضر 20 هزار میلیارد ریال بدهی شهرداری به بانک ها برای فروش اوراق مشارکت به آن ها می باشد.

آذری از جمع آوری 34 ساختمان اداری شهرداری خبر داد و افزود: ارزش ریالی این ساختمان ها 800 میلیارد ریال است، که این امر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

معاون اداری ومالی شهرداری مشهد ادامه اظهار کرد : 20 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در مجموعه شهرداری فعال اند که 9 هزار کارمند در شهرداری مشهد و سازمانهای وابسته و 11 هزار نفر نیز در قالب قراردادهای برونسپاری از بخش خصوصی هستند.

اوبااشاره به اینکه حقوق نامتعارف در شهرداری مشهد وجود ندارد، افزود: این نهاد در خصوص حقوق و پاسخگویی به بازرسی کل کشور صادقانه و شفاف عمل کرده است.

آذری تصریح کرد: بودجه شهرداری مشهد امسال 98 هزار میلیارد ریال در بخش منابع و مصارف تعیین شده است که علاوه بر رسیدگی به شهروندان، زائران این شهر را نیز مورد توجه قرار می دهد.

انتهای پیام// ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.