رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از الزام استفاده‌ی بسته های آموزشی بر فراز آسمان ویژه‌ی معلمان خبر داد.

محی الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص استفاده از بسته‌های بر فراز آسمان ویژه‌ی معلمان گفت: این بسته‌های آموزشی ادامه‌ی دوره‌ی حضوری ضمن خدمت بشمار می رود لذا استفاده از آن برای معلمان ضروری است.

وی ادامه داد: این بسته آموزشی بخش غیر حضوری دوره‌ها را شامل شده و امکان استفاده آفلاین برای آن وجود دارد.

محمدیان اظهار کرد: بسته‌ی بر فراز آسمان در سایت رشد بارگذاری شده و همچنین لوحهای فشرده آن نیز در دسترس قرار می گیرد لذا افراد متناسب با شرایط خود می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت از این طریق و در صورت دسترسی نداشتن از طریق لوحهای فشرده نسبت به دریافت مطالب این بسته اقدام کنند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی با اعلام اینکه هزینه‌های این بسته آموزشی بالا نیست گفت: در مواردی برفراز آسمان همراه با کتاب درسی برای معلمان ارائه می شود.

محمدیان یادآور شد: کتاب‌های درسی پایه دهم برای معلمین این پایه رایگان ارائه می‌شود و زمان تحویل این کتاب‌ها طی دوره‌ای است که آموزش‌های ضمن خدمت برای معلمان پیش بینی شده.

وی با اشاره به اینکه دوره های ضمن خدمت معلمان از شهریور ماه آغاز به کار می‌کنند اظهار کرد: دوره‌های ضمن خدمت و همچنین استفاده از بسته آموزشی بر فراز آسمان برای معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی الزامی است و طبق برنامه باید اجرا شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار