مدیرکل نوسازی مدارس همدان گفت: در هفته دولت 30 پروژه آموزشی با 16 میلیارد و 800 میلیون تومان در همدان افتتاح می‌شود.

بهره برداری از 30 طرح آموزشی و ورزشی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره اینکه تکمیل و سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‎تمام آموزشی اولویت دارد، اظهار کرد: اکنون پروژه مدرسه ابن‌سینا با 4 هزار متر مربع زیربنا و 27 کلاس درس بعد از پنج سال بلاتکلیفی در دست انجام است که امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 30 پروژه آموزشی و ورزشی با 16 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه 23 مورد آموزشی و هفت مورد ورزشی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه از سوی بنیاد برکت نیز تعداد 9 باب مدرسه در مناطق محروم افتتاح می‎شود، افزود: همچنین تعداد 18 پروژه نیز در هفته دولت امسال کلنگ‎زنی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نیز در حدود 7 میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: سیستم گرمایشی 60 درصد مدارس استان شوفاژ است و البته این موضوع نیز مشکلات خاص خود را دارد.

تیموری با بیان اینکه سال گذشته 5.6 میلیارد تومان اعتبار ملی برای بازسازی مدارس جذب شده است، اظهار کرد: تاکنون برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار ملی جذب شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان یک‎هزار و 500 تن بود، افزود: این سهمیه قیر رایگان تا پایان تیرماه به استان رسید و اکنون در فصل مناسبی است که محوطه مدارس آسفالت شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: تا کنون محوطه 40 مدرسه در 19 منطقه آموزشی استان آسفالت شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار