بزرگترین افتخار نظام وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بزرگترین افتخار نظام وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

اسدالله رازانی با تاکید بر اینکه موضوع ایثار و شهادت باید جدی تلقی شود، افزود: اگر امروز ایران اسلامی توانسته در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی مقتدرانه به حیات خود ادامه دهد، به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت هم در پیدایش و هم در تداوم نهضت انقلاب و هم در جریان جنگ تحمیلی که دشمنان بوسیله آن موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده بودند، نقش مهمی راایفا کرد، گفت: پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین افتخار نظام است.

رازانی در ادامه با تاکید بر اینکه در مقوله فرهنگ به صورت عمومی خیلی از وقت‌ها راه‌حل و برنامه خوبی نداریم، گفت: گاهی در حوزه فرهنگ نیز سخت‌افزاری فکر و کار می‌کنیم، در حالیکه امروز دنیا و جامعه به سمت کارهای نرم‌افزاری رفته است.

رازانی در ادامه با اشاره به وجود مشکل اشتغال در استان گفت: مشکل اشتغال حتی در بین خانواده‌های شهدا نیز وجود دارد و این موضوع بیش از هرچیز به دلیل محدودیت‌های اعتباری است، زیرا اگر منابع اعتباری کشوری زیاد باشد با انجام سرمایه گذاری مشکل اشتغال مرتفع خواهد شد.

رازانی در ادامه با اشاره به لزوم احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان، گفت: این پروژه یک پروژه عظیم چند میلیارد تومانی است که باید اعتبارات مناسبی برای آن لحاظ شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.