رئيس پليس فتا استان گفت: فردی كه با راه اندازی كانالی تلگرامی به همشهريان كرمانی توهين و مطالب خلاف واقع عليه آن ها منتشر می كرد در عمليات پليس فتا كرمان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ كامبیز اسماعیلی افزود : در پی مراجعه چند شهروند مبنی بر توهین و نشر مطالب خلاف واقع علیه آن ها در یك كانال تلگرامی توسط فردی ناشناس پرونده ای در این باره در پلیس فتا تشكیل شد.

وی خاطر نشان کرد : :طبق اظهارات شاكیان پرونده مشخص شد گرداننده این كانال با انتشار عكس های مردم شهر كرمان و اضافه كردن مطالب توهین آمیز ، تمسخر و ورود به حریم شخصی آنان با آبروی افراد متعددی بازی كرده است.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: اگر چه تعداد قربانیان متععد است اما تاكنون تعداد 4 نفر با طرح شكایت در محل پلیس فتا حضور پیدا كرده اند.

رئیس پلیس فتا استان گفت:كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم شدند و او را در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كردند.

وی با بیان این كه متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، گفت : جوان دستگیر شده به دلیل هیجان و برای سرگرمی این كانال را راه اندازی كرده و قصد داشته است با سوژه قرار دادن افراد مختلف آن ها را آزار دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار