فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ازافزایش122 درصدی کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت : پلیس شهر کرمان طی پنج ماهه نخست امسال با اولویت قرار دادن اجرای طرح های موضوعی، نقطه ای و منطقه ای موفق به کشف انواع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شده است.

ویاز افزایش کشف مواد مخدر طی این مدت خبر داد و افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون 3 تن 902 کیلو 388 گرم انواع مواد مخدر کشف شده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل 122 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد : از این کشفیات 3 تن 387 کیلو گرم مواد مخدر سنتی بوده که نسبت به مدت مشابه 163 درصد افزایش و 514 کیلو مواد مخدر صنعتی که نسبت به مدت مشابه 10 درصد افزایش کشف را نشان می دهد.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: در این مدت و در نتیجه اجرایی شدن طرح های مذکور 78 قاچاقچی و343 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در نقاط آلوده و حاشیه شهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : بیش از710 نفر معتاد نیز دستگیر و آنان پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی ضمن اشاره به این که در اکثر طرح های اجرا شده یکی از مهمترین محورها موضوعی مواد مخدر بوده است، خاطر نشان کرد: پیشگیری از اعتیاد و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است و تا حصول نتیجه مطلوب بایستی تمامی نهادها، دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه به وظایف تعریف شده خود عمل کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: افزایش ، کشف ، مواد مخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار