کرمان؛

کاهش 40 درصدی وقوع قتل

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت:پنج ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته 40درصد کاهش وقوع قتل داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محقق در جمع مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان افزود: وضعیت امنیت در جنوب استان خاص است .

رییس دادگستری عنبرآباد گفت:اقتصاد مردم منطقه وابسته به کشاورزی است اگر کشاورزی در جنوب رونق داشته باشد قطعا مشکلات ومعضلات کمتری خواهیم داشت .
وی بیان داشت:متاسفانه طی چند سال گذشته وضعیت کشاورزی منطقه مطلوب نبوده وعوامل دیگر نیز دخیل شده وهمین امر سبب شده که دچار مشکلات اجتماعی شویم .
وی بیان داشت:از مسئله وجود افاغنه غیر مجاز به سادگی نباید گذشت خیلی از افاغنه در جرائم هیچ خط قرمزی ندارند باید این مسائل در نظر گرفته شود ومردم آگاهی کامل از این موضوع داشته باشند .
محقق در ادامه گفت:متاسفانه رشد طلاق نسبت به سال گذشته 23درصد رشد داشته است وآمارها بسیار تکان دهنده است .
وی بیان کرد:رشد طلاق جای نگرانی برای مسئولین رده بالای کشور دارد ،طلاق اثرات بسیار زیان بار وغیر قابل جبرانی دارد .
محقق گفت:هر مدیری در حوزه کاری خودش اگر می تواند برای استحکام بنیان خانواده کار کند وهرکسی که بتواند وکار انجام ندهند خیانت کرده است.
وی خاطرنشان کرد:در طول 2سالی که در شهرستان عنبرآباد هستم مشاده کردم معضلات ناشی از اشتباهات خیلی از کارگزاران بوده که بصورت دقیق کار نشده است .
رییس دادگستری عنبرآباد افزود:شهرک های که جدید تاسیس شده واکثر زمین ها در پلاک مسکن شهرسازی است ناشی از عدم صیانت از بیت المال بوده که هم اکنون به یک معضل تبدیل شده است .
وی خاطرنشان کرد:باوضعیت اقتصادی که مردم جنوب دارند نمی توان سرپناه یک خانواده را خراب کرد وآنها را آواره کرد قطعا این خانواده ها با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند شد .
محقق گفت:وجود حاشیه نشی یک تهدید امنیتی خطرناک است که باید تلاش شود وجلوی این حاشیه نشینی ها گرفته شود وزمین های که در پلاک دولت است اطلاع رسانی شود تا مردم دراین مکان ها خرید فروش ساخت ساز انجام ندهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کاهش ، قتل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار