کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: احسان حدادی به علت مصدمیتی که پیش از مسابقات المپیک در کشور آلمان گریبانگیرش شد، نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

ایرج حصیبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتیجه احسان حدادی در المپیک اظهار کرد: احسان حدادی به علت مصدومیتی که پیش از مسابقات المپیک در کشور آلمان گریبانگیرش شد، نتوانست رکورد المپیک لندن را در ریو 2016  تکرار کند و انتظارات را بر آورده نکرد.

وی درباره صمیمی گفت: وی با رکوردهایی که پیش از ریو به ثبت رسانده بود، نشان داد که به هیچ عنوان شایستگی حضور در فینال پرتاب دیسک المپیک را ندارد و با سه پرتاب دور از ذهن به کارش در این رقابت ها پایان داد.

کارشناس دو و میدانی کشورمان درخصوص عملکرد قاسمی گفت: قاسمی هم با توجه به نتایج ضعیفی که در سال 2016 در مسابقات مختلف کسب کرده بود، هیچ گاه به عنوان شانس مدال نبود و انتظاری از این ورزشکار نداشتیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که دو پرتابگر چکش کشورمان بتوانند رکوردهای شخصی خودشان را در المپیک ثبت کنند شانس زیادی برای حضور در فینال دارند.

حصیبی در پایان یادآور شد: تاکنون هدف گذاری درستی از طرف مسئولان فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران صورت نگرفته است و با این رویه از این رشته پر مدال آور در مسابقات جهانی و المپیک نباید انتظار کسب مدال و رکوردهای درخشان داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار