کیانوش رستمی معتقد است از مدال گرفتن سهراب مرادی در المپیک 2016 ریو خیلی بیشتر از مدال آوری خودش خوشحال است.

رستمی: مدال آوری سهراب مرا بیشتر خوشحال کردکیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در خصوص کسب مدال طلای سهراب مرادی، به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کسب مدال طلای سهراب مرادی در بازی های المپیک مرا بیشتر از مدال آوری خودم خوشحال کرد. سهراب خیلی تمرین کرد و زحمت کشید تا به حقش رسید. او را بازنشسته اعلام کرده بودند ولی برگشت و با غیرت وزنه زد تا به مدال دست یافت. به سهراب، خانواده اش و مردم ایران بابت این قهرمانی تبریک می گویم.

دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در خصوص عملکردش در المپیک تاکید کرد: تلاش کردم تا توانستم وزنه های خوبی را بالای سر ببرم. در جام فجر رکورد زدم ولی در المپیک 2016 ریو فقط به دنبال کسب مدال طلا بودم. درالمپیک 2012 لندن حقم را پایمال کردند و باید رنگ مدال بهتر می شد اما پس از از 4 سال مدال نقره را به من برگرداندند. در ریو کار خود را انجام دادم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. از برزیل که برگردم استراحت کوتاهی می کنم سپس تمریناتم را برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی شروع می کنم.

رستمی در خصوص وضعیت بهداد سلیمی در المپیک 2016 ریو گفت: امیدوارم بهداد هم مدال طلا بگیرد. چون هیچ کس فکر نمی کرد سلیمی با آن مصدومیت سنگین بتواند به المپیک ریو برسد. او به موقع برگشت و هم اکنون نیز شانس مدال کاروان وزنه برداری ایران است. بهداد سلیمی باید سومین مدال طلای وزنه برداری را به ارمغان بیاورد تا مردم بیشتر خوشحال شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار