اشتغال جوانان بومی شادگان همکاری تنگاتنگ صنایع را می طلبد.

همکاری صنایع برای اشتغال جوانان بومی شادگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شادگان با طرح اهمیت آموزش های مهارتی و پرورش نیروهای مستعد و دارای مهارت می توان درصد بیکاری را تا حد زیادی کاهش داد و برای رسیدن به این مهم همکاری تنگاتنگ صنایع را می طلبد.

عبدالکریم آلبوشهبازی در جلسه مشترک میان اداره کار، صنایع فولاد و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شادگان با اعلام این مطلب گفت: ارتباط انکارناپذیری بین آموزش فنی وحرفه ای و عملکرد تخصصی کارکنان صنایع برای اثربخشی شغلی نیروی کار آموزش دیده مهارتی وجود دارد.

وی گفت: این جلسه در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر برای و ورود به بازار کار و آماده نمودن جوانان جهت اشتغال درصنایع شهرستان و خودکفایی شهرستان از نیروی کارغیربومی تشکیل شد.

آلبوشهبازی افزود: فنی و حرفه ای آمادگی استفاده از پتانسیل وامکانات مهارتی وفنی صنایع را برای افزایش کیفیت دوره های آموزشی،اجرای طرحهای آموزشی مشترک جهت تربیت نیروی انسانی پروژه های صنعتی درکلیه سطوح مهارتی رادارد.

در ادامه مدیران صنایع فولاد اعلام آمادگی کردند تا کارگاه های خود را در اختیار کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای شادگان جهت گذراندن ساعات تدریس عملی حرفه ای مورد نیاز صنایع فولاد قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.