عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری استان زنجان گفت:سالن وزنه برداری زنجان پاسخگوی ورزشکاران فعال این رشته ورزشی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نصرتی افزود: هر چند در زمینه استعداد پروری و جذب ورزشکان به موفقیت های رسیده ایم اما در حال حاضر با کمبود فضای فیزیکی سالن های وزنه برداری مواجه هستیم که پاسخ‌گوی علاقه‌مندان و ورزشکاران فعال این رشته ورزشی نیست.

عزتی با بیان اینکه رشته وزنه‌برداری استان زنجان دو سالن برای فعالیت در شهرستان زنجان دارد، افزود: دو سالن موجودکافی و پاسخ‌گوی علاقه‌مندان ورزش وزنه برداری نیست و باید تعداد سالن‌ها در نقاط مختلف شهر افزایش یابد.

عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری استان زنجان اعلام کرد:در حال حاضر آمار ورزشکاران بیمه شده در رشته وزنه‌برداری استان زنجان ۱۸۵ نفر است که در این ارتباط تعداد ورزشکاران در دو بخش نونهالان و نوجوانان این رشته ورزشی از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

گفتنی است حسین سلطانی وزنه‌بردار زنجانی دسته ۶۹ کیلوگرم برای مسابقات به مالزی اعزام شده است و این ورزشکار به فاصله ۲۰ تا ۳۰ روز بعد از مسابقات مالزی به مسابقات آسیایی توکیو اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.