مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وزنه برداری در زنجان از شرایط بسیارمطلوب قهرمانی برخوردار است و نیاز به مراقبت و حمایت ویژه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید ارسلان حسینی افزود: وزنه برداری استان مدیون تلاش های نصرتی مربی ارزشمند این رشته ورزشی در حال حاضر و آینده می باشد و هیات وزنه برداری استان امروز در شرایط مناسبی قرار گرفته و با موفقیت ها و مدال آوری های اخیر زمینه را برای رفتن به سوی موفقیت در المپیک 2020 توکیو هموارتر کرده است.

وی همچنین ادامه داد: باید در راستای رسیدن به اهداف و موفقیت های بیشتر و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو مراقبت ها تلاش و حمایت های بیشتری صورت پذیرد و وضع حاضر را رشد داده و در اوج قرار گیریم.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه وزنه برداری در حال حاضر از بسیاری از رشته ها سبقت گرفته است، آینده ی بسیار روشنی را برای این رشته ی ورزشی در استان پیش بینی کرد و افزود: پیشکسوتان ورزشی نیز همواره پای کار بوده اند و از تجربیات ارزشمندشان ورزشکاران را بهره مند کرده اند.

امیدی رئیس هیات وزنه برداری استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ورزش وزنه برداری از مدال آورترین رشته ها در سطح کشور و حتی رشته های مدال آور المپیک نیز بوده است تصریح کرد: این رشته ی ورزشی همواره توانسته است در میادین بین المللی نام یاد و هدف ائمه اطهار را فریاد کند وبه گوش جهانیان برساند.

وی با اشاره به انسجام و نظم ایجاد شده در هیات وزنه برداری استان با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان، اعضای هیات و ورزشکاران اظهار داشت: هم اکنون استان زنجان نیز در این رشته ی ورزشی و در سطح کشور مطرح است و از امید های کشور برای کسب سهمیه المپیک می باشد.

رئیس هیات وزنه برداری استان در پایان با بیان اینکه هیات وزنه برداری استان از حضور ارزشمند پیشکسوتان ورزشی نیز نهایت بهره را برده است و هدف هیات وزنه برداری زنجان تا چهار سال آینده پشتیبانی این رشته ی ورزشی در برخی اوزان در سطح کشور و موفقیت هایی در المپیک 2020 است خواستار حمایت معنوی و مادی امام جمعه و مسئولین از وزنه برداری استان شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.