همدان؛

کلاهبرداری 10 میلیاردی از یک تبعه خارجی در همدان

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: دو فردی که اقدام به کلاهبرداری از یک تبعه عراقی کرده بودند توسط عوامل پلیس آگاهی دستگیر شدند.

کلاهبرداری 10 میلیاردی از یک تبعه خارجی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرامرز به گذر افزود: آذر ماه سال گذشته پرونده ای با عنوان جعل و کلاهبرداری از فردی تبعه عراق در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری همدان تشکیل شد.

وی افزود: موضوع حاکی از این بود که دو نفر اهل و ساکن همدان با شیوه و شگرد سرمایه گذاری اقدام به کلاهبرداری از این تبعه خارجی کرده اند و با دریافت کل مبلغ قرارداد پس از مدتی به مکان نامعلومی متواری شدند.

وی بیان کرد: با مراجعه شاکی به دستگاه های دولتی و از طرفی متواری شدن متهمان و با توجه به مبلغ کلان کلاهبرداری ، پرونده برای ادامه روند تحقیقات به دایره عملیات ویژه پلیس منتقل شد.

به گذر گفت: پس از بررسی های انجام شده، کارآگاهان از حضور یکی از متهمان در شهرستان کرمانشاه مطلع و بلافاصله با اخذ نیابت قضائی، محل پنهان شدن وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در ادامه متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات دیگری دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

وی افزود: در تحقیقات فنی صورت گرفته با توجه به دلایل و مدارک مستند و مواجهه حضوری طرفین ، متهمان به بزه انتسابی معترف و با قرار قضائی مناسب روانه زندان شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.