کرمانشاه؛

انسجام هدفمند برنامه ها باسندتوسعه شهرستان

استاندارکرمانشاه گفت: سند توسعه شهرستان ها منجر به انسجام بخشی و هدفمندی برنامه ها خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی افزود: برای تمامی شهرستان های استان برنامه ای سه ساله تدوین می کنیم که در این سند پروژه ها و طرح ها و همچنین فرصت ها و چالش های آنها به دقت مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.


وی هدف از تدوین سند توسعه برای تمامی شهرستان ها علاوه بر کمک به پیشرفت و شکوفایی آنها،  التزام و توجه به یک محور و مسیر مشخص در راستای تقویت مزیت ها و حل مشکلات شهرستان ها عنوان کرد.

وی گفت: در این تدوین سند قصد داریم تا مدیران شهرستانی بیش از پیش با فرصت های پیش روی خود آشنا شوند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مهمترین مشکل استان بیکاری است، خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور محترم در سفر به استان کرمانشاه تدوین طرحی را برای حل این معضل مورد تاکید قرار دادند لذا در تدوین سند برای شهرستان ها به حل معضل بیکاری استان نیز توجه و برای آن راهکارها و برنامه هایی تاثیرگذار تدوین خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تلاش برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در تمامی شهرستان ها باید هدف تمامی فرمانداران باشد بنابراین سند توسعه شهرستان ها در این راستا تدوین خواهد شد.

وی در پایان گفت: سند توسعه شهرستان ها منجر به انسجام بخشی و هدفمندی برنامه ها خواهد شد لذا تاکنون سند تدوین چندین شهرستان تدوین شده است و سند توسعه مابقی شهرستان ها نیز در هفته آینده تدوین خواهد شد و به عنوان ملاکی برای  توسعه و پیشرفت شهرستان ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.