دیشب جلسه نقد و بررسی کتابی در حوزه ادبیات پایداری برگزار شد که به گفته ی ناشر کتاب « تراژیک تربن و سخت ترین» نشستی بود که تجربه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر جلسه نقد و بررسی کتاب «شلاق های بی درد»، با اشاره به شهادت نویسنده کتاب، در این باره گفت: این جلسه بدون حضور نویسنده برگزار شد و نمی دانستم چه کسی باید جواب نقد ها را بدهد.

سعید محسن زاده با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه نویسنده خودش از آزادگان هشت سال دفاع مقدس بود و موضوع آن [کتاب] خود نوشتی از روزهای اسارت این شهید بزرگوار است، بی‌مناسبت ندیدیم که آن را نقد و بررسی کنیم.

وی گفت :کتاب « شلاق های بی درد» نوشته شهید هادی هاشمی در دو جلد است که نویسنده فرصت تمام کردن آن را نداشته است.

محسن زاده با بیان اینکه این نشست کمک خوبی به معرفی کتاب به دیگران کرد، افزود: « شلاق های بی درد» در سال 87 به چاپ رسیده اما در بین نویسندگان و خوانندگان ناشناخته مانده بود.

دبیر جلسه نقد و بررسی کتاب «شلاق های بی درد»، گفت :طی سی ‌و دو هفته اخیر، این کتاب در بین نویسندگان و علاقه‌مندان و اهل کتاب توزیع شد و با توجه به این‌که تبلیغات تنها به‌ صورت چهره به چهره و محفلی صورت گرفت، استقبال خوبی از این نشست شد.

وی درباره برگزاری جلسه نقد و بررسی بدون حضور نویسنده این طور توضیح داد: این نشست مظلومیت نویسنده را نشان می‌دهد، با وجود کتاب خوبی که نوشته است تاکنون خودش و کتابش ناشناخته مانده بود و به نظر من این جلسه باعث معرفی کتاب و نویسنده مظلومش شد. ما سعی می‌کنیم اشکالاتی که در این جلسه به ‌صورت علمی بیان شد در چاپ بعدی این کتاب مورد توجه قرار دهیم.

پیش از این، شهید هادی هاشمی دو اثر دیگر به نام های «قهر چزابه» و «روژان» را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
خیلی کتاب قشنگ و پر احساسی بود واقعا زیبا بود
خدا این شهید را رحمت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خدا این شهید عزیز را رحمت کند
آخرین اخبار