معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پیشنهاد برگزاری انتخابات سال آینده به صورت الکترونیکی به شورای نگهبان ارائه شده است.

تغییرات در استانداران/ احتمال برگزاری انتخابات سال آینده به صورت تمام الکترونیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی گفت: احتمال تغییردراستانداران کشوردرهر زمانی محتمل است و در آینده نیز تغییرات استانداران را به صورت خیلی محدود خواهیم داشت.

محمدحسین مقیمی با اشاره به وضعیت استانداری زنجان و گزینه احتمالی تصدی آن افزود: برای وضعیت استانداری زنجان فعلاً بیان نام گزینه‌های استاندار این استان مقدور نبوده و هر زمانی دولت استاندار را تعیین کرد اعلام می‌شود؛ تا زمانی که انتخاب نشده نمی‌توان دراین‌باره اعلام نظر کرد.

وی افزود: احتمال برگزاری انتخابات سال آینده به صورت تمام الکترونیکی وجود دارد و پیشنهاد آن نیز به شورای نگهبان ارائه شده است.

معاون و قائم مقام وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با نظر مساعد شورای نگهبان، پس از بررسی‌های لازم، انتخابات سال آینده به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات سال آینده، از آغاز فرآیند آموزشی فرمانداران برای این انتخابات خبر داد و افزود: بیش از یک میلیون نفر در کشور درگیر برگزاری انتخابات هستند.

مقیمی با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران باید به تحقق اقتصاد مقاومتی و بسترسازی آن در محدوده محل خدمت خود کمک کنند اظهار داشت: از این حیث حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور و استانداری‌ها نیز مسئولیت دارند تا کمک کنند که زمینه برای افرادی که می‌خواهند در این خصوص فعالیت کنند؛ فراهم شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.