اصفهان؛

آمادگی نزدیک به واقعیت با اجرای رزمایش

کاشان دارای اولین قرارگاه شهرستانی با مسئولیت اجرای یک رزمایش ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون استاندار و فرماندار کاشان دراین جلسه گفت: پدافند غیرعامل یک جریان مداوم و موثر بر حوادث قبل از وقوع حادثه می باشد و ضروری است همواره آمادگی های خود را در مواجهه با بحران های طبیعی و حوادث احتمالی به روزنگاه داریم.

حمیدرضا مومنیان افزود: رزمایش کسب یک آمادگی موقت در زمان مشخص و ارائه گزارش به مقامات بالاتر نیست بلکه ارتقاء آمادگی ها در مواجهه با بحران ها و حوادث در همه زمان هاست که باید مداوم انجام شود.

وی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کرده اند رزمایش ها باید به واقعیت نزدیک باشد و بسیج امکانات ، افزایش آمادگی های مردم و تمرین یک طرح نزدیک به واقعیت در اجرای رزمایش ها اهمیت ویژه ای دارد.

فرماندار کاشان گفت: آگاه سازی مردم و شهروندان نسبت به کلیه جوانب رزمایش غرض ورزی ها و سوء استفاده های احتمالی دشمن را بی اثرمی کند .

معاون استاندار با بیان این که کاشان دارای اولین قرارگاه شهرستانی است که مسئولیت اجرای یک رزمایش ملی به آن واگذار گردیده است ، افزود: شرایط پس از برجام به گونه ای رقم خورده که تنها مرکز غنی سازی کشور در کاشان فعالیت می نماید واین قرارگاه تلاش می کند به کمک کلیه اعضا رزمایش در استان های اصفهان و قم و با برنامه ریزی دقیق و جامع رکورد جدیدی از توانمندی های منطقه ای را بر اساس معیارهای ملی و جهانی ثبت نماید. 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار