آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی بر نهادینه شدن فرهنگ کرامت در جامعه تاکید کرد و گفت: امدادگران این موضوع را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی در دیدار مدیرکل و کارکنان کمیته امداد استان اظهار کرد: باید فرهنگ کرامت نهادینه شود و امدادگران این موضوع را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی گفت: کمیته امداد با احداث مسکن و صاحب‌خانه کردن محرومان و مددجویان به آنها شخصیت و کرامت می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کار شما امدادگران کمیته امداد، کاری خداپسندانه است و کمیته امداد می‌تواند روحیه جهادی را گسترش و به دیگران نیز الگو دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد 34 هزار و 728 خانوار را در استان زیرپوشش دارد که بیشتر آنها روستانشین هستند و متأسفانه 2 هزار و 192 نفر از افراد زیر پوشش این نهاد زنان مطلقه هستند.

عباس اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد برای کمک به مددجویان و توانمندسازی برای آنها شغل پایدار با تسهیلات قرض‌الحسنه ایجاد می‌کند، اظهار کرد: همچنین این نهاد برای مددجویان مسکن مناسب و مقاوم می‌سازد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.