مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: تاکنون 43 هزار و 712 نفر دانش آموز این ناحیه در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نورعلی رئیسی مدیر ناحیه 2 گفت: تا روز یک شنبه 24/5/95 تعداد 43 هزار و 712 دانش آموز این ناحیه در سامانه نام نویسی دانش آموزان(سناد) ثبت نام شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این ناحیه از نظر ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: امید واریم با پیگیری و برنامه ریزی مدیران مدارس، ثبت نام دانش آموزان و کلاس بندی آنان در سامانه مذکور در موعد زمانی تعیین شده به اتمام برسد.

رئیسی با بیان اینکه باید نوآموزان پیش دبستانی نیز باید در سامانه سناد ثبت نام شوند، خاطر نشان کرد: مدیران مدارس ابتدایی ضمن هماهنگی با کارشناسی فن آوری، نسبت به ثبت نام نوآموزان مراکز پیش دبستانی در سامانه نام نویسی دانش آموزان در موعد مقرر اقدام نمایند.

زنگنه معاونت توسه پژوهش و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده در سامانه سناد بیش ترین آمار مربوط به دوره ابتدایی می باشد،
وی اظهار کرد: با عنایت به ضرورت کلاس بندی دانش آموزان، انتظار می رود مدیران مدارس هرچه سریعتر نسبت به کلاس بندی دانش آموزان ثبت نام شده اقدام نموده و مدارسی که تاکنون نسبت به ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد اقدام نموده اند اقدام لازم را در این زمینه به عمل آورند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.