اصفهان؛

بازدیدمدیران آژانس های بین المللی 17 کشور جهان از کاشان

33 تن از مدیران آژانس های مسافرتی از 17 کشور حوزه آمریکای لاتین، اروپا، افریقا و آسیا از بناهای تاریخی کاشان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته توسط شرکت ایرانگردی و جهانگردی مارکوپولو و با دعوت این شرکت بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان کاشان توسط این گروه در دستور کار قرار گرفت.
حجت اله ناصحی پور هدف از برگزاری این تور و سفر به ایران را آشنایی با جاذبه ها و قابلیت های فرهنگی و اقامتی و زیر ساختی کشور ذکرکرد و افزود: این گروه ضمن بازدید از خانه تاریخی عامری ها از خانه تاریخی بروجردی، محوطه باستانی سیلک و مجموعه جهانی باغ فین نیز بازدید داشتند.
به گفته وی این گروه در ادامه سفر به تهران و کاشان، از جاذبه ها و زیرساخت های اقامتی شهرهای اصفهان و شیراز بازدید خواهند کرد.
شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 500 اثر تاریخی واجد ارزش شناسایی شده دارد که از این تعداد تاکنون 320 بنای تاریخی شهرستان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.15 اثر فرهنگی کاشان نیز به عنوان میراث معنوی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت و از این میان باغ تاریخی فین کاشان، مهارت بافت فرش کاشان و آیین قالیشویان مشهد اردهال در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.