آگاهی از اقدامات انجام شده در دستگاه‌های دولتی حق مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه شادگان با بیان اینکه آگاهی از اقدامات انجام شده در دستگاه های دولتی حق مردم است گفت: هفته دولت فرصتی برای اطلاع رسانی در این زمینه است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی با گرامیداشت هفته دولت افزود: هدف اصلی از گرامیداشت هفته دولت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است اما این هفته فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت به مردم است.

وی، زندگی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی بارز برای دولتمردان دانست و گفت: ساده زیستی، نظم و انضباط و رعایت حقوق بیت المال یکی از خصوصیت های برتر شهیدان باهنر و رجایی بوده که مسئولان باید آنها همیشه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه شادگان، امنیت امروزه کشور را از برکات خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولان باید خدمات این نظام و دولت ها را در جهت ایجاد امید در دلهای مردم به انقلاب در جامعه اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام شرفی با یادآوری اینکه هفته دولت برآمده از نامگذاری امام خمینی(ره) در سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر به عنوان دو دولتمرد در تلاش آرمان‌های انقلاب است گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین گفتمان دولت اسلامی است که ما باید در این چهارچوب حرکت کنیم.

وی افزود: هفته دولت فرصتی دیگر برای عرضه شدن کارهای مسئولین نظام و دولت به مردم است و در این هفته مدیران باید مورد ارزیابی قرار گیرند و از مدیران برتر تجلیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.