مرکز مشاوره آوای مهر خدمات ویژه و تخصصی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ارائه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: مرکز مشاوره آوای مهر وابسته به این نهاد خدمات ویژه و تخصصی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ارائه می کند.

حسین خدرویسی گفت: این مرکز مشاوره فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۵ با ۱۱ مشاور، ۱۱ تیم همکار شامل مشاوران متخصص برون سازمانی و همچنین یک گفتار درمانگر آغاز کرده است.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۰ مددجو در شهرستان کرمانشاه در جلسات راهنمایی و مشاوره گروهی مرکز مشاوره آوای مهر شرکت کرده اند

.آسیب های نوپدید، کنترل هیجان،مهارت های زندگی، بازسازی زندگی پس از طلاق، علل سازش نایافتگی نوجوانان و جوانان، مهارت های ارتباطی موثر، تحکیم بنیان خانواده ، راهکارهای حفظ سلامت و پاکدامنی و عوامل موفقیت در ازدواج از اصلی ترین مباحثی است که در جلسات گروهی مطرح می شود.

حسین خدرویسی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۴ جلسه مشاوره فردی با حضور مددجویان تحت حمایت در مرکز مشاوره آوای مهر برگزار شده افزود: بیشترین مشاوره ارائه شده به مددجویان در این مرکز پیرامون مباحث ازدواج، ایجاد اشتغال، مشاوره های تحصیلی و اختلالات خلقی و اضطرابی بوده است.

وی گفت: انجام غربالگری های ژنتیکی یکی از مهم ترین خدمات مرکز مشاوره آوای مهر کمیته امداد خواهد بود که در آینده ای نزدیک ژنتیکی به صورت رایگان جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از ازدواج های فامیلی به مددجویان ارائه خواهد داد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آوا ، مهر ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.