قهرمان سنگنوردی کشورمان گفت: رقابت های جهانی سنگنوردی فرانسه 20 روز دیگر برگزار خواهند شد و من برای این مسابقات آماده می شوم.

برات زاده: آماده مسابقات جهانی پاریس می شوم/ استقبال از مسابقات مونیخ بالا بودعلی برات زاده قهرمان سنگنوردی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مسابقات جام جهانی سنگنوردی از 15 شهریور سال جاری در پاریس برگزار خواهد شد ودر تهران خود را برای این رقابت ها آماده می کنم. 

وی تصریح کرد:در مسابقات جهانی مونیخ که در هفته جاری در آلمان انجام شد 4 نماینده به نامهای امیر نوری، حسین فامیل روحانی، مجید مشکوت مقدم و من حضور داشتیم که متاسفانه نتوانستیم مدالی بدست آوریم.
 
برات زاده در ادامه گفت: در رقابتهای امسال 140 ورزشکار آقا و 90 سنگنورد خانم شرکت داشتند که نسبت به سال گذشته 110 سنگنورد اقا و 80 ورزشکار بانوان رشد خوبی داشته است و این موضوع را می رساند که استقبال بسیا بالا بوده است. 

این قهرمان ارزنده ایران نزدیک به 20 سالی است که در سنگنوردی فعالیت می کند و یکی از بهترین های این ورزش کشورمان است وی در این خصوص می گوید از 11 سالگی وارد سنگوردی شدم وعاشق این ورزش هستم و تا جان در بدن دارم به این کار ادامه خواهم داد.
 
برات زاده در پایان خاطر نشان کرد: از زمانی که سنگنوردی را آغاز کردم دیگر ورزش های کوهنوردی را انجام ندادم ودر صدد هستم از سال آینده یخ نوردی هم کنم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار