معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از راهیابی پنج نمایش به جشنواره بین المللی نمایش خبر داد.

راهیابی پنج نمایش به جشنواره بین المللیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محرمی گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر بین المللی تهران - مبارک، این نمایش ها پس از سه مرحله ارزیابی به این جشنواره راه یافته اند.

وی افزود: نمایش 'نقل ضامن' به نویسندگی 'مهدی صالحیار' و کارگردانی 'نقی یحیایی' از مرند در بخش فضای باز، نمایش 'بالاجاتکم' به نویسندگی 'مهدی صالحیار' و کارگردانی 'نسرین فاتح' از تبریز در بخش فضای باز، نمایش 'پرنسس سارا' به نویسندگی و کارگردانی 'مهدی صالحیار' از تبریز در بخش فضای باز، نمایش 'قصه گرگ گرسنه' به نویسندگی 'محمدحسین ناصربخت' و کارگردانی 'هادی افتخارزاده' از مراغه در بخش صحنه ای و نمایش 'ویزویزی و قیرمیزی' به نویسندگی و کارگردانی 'علی برنون' از تبریز در بخش صحنه ای به این جشنواره راه یافته اند.

محرمی هنر تئاتر استان را دارای پیشینه ای غنی و قدرتمند دانست و گفت: هنرمندان عرصه تئاتر همواره پاسدار ارزش ها بوده و برای اعتلای هنر متعهد کوشیده اند. 

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک از اول تا هفتم شهریور سال جاری برگزار می شود . 

این جشنواره که به صورت دوسالانه برگزار می شود، دارای بخش های مختلف از جمله بخش صحنه ای، بین الملل، کودک و نوجوان و فضای باز است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.