فرماندار اهر از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز ارسبارانی در تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در حاشیه دومین مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اهر گفت: مدارس قدیمی شهرستان اهر در جریان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران تخریب شدند که خوشبختانه به همت دولت و به خصوص خیران بیشتر این مدارس تخریبی نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ مدرسه تخریبی باقی مانده است که امیدواریم با عنایت دولت و به خصوص ورود خیران مدرسه ساز شاهد نوسازی این مدارس باشیم، افزود: در نوسازی مدارس روستایی شهرستان اهر نیز خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده به طوری که حتی در روستاهایی که مدارس یک کلاسه وجود دارد، از سوی خیران نو سازی شده است و یا در حال نوسازی است.

فرماندار شهرستان اهر همچنین گفت: علاوه بر احداث فضاهای آموزشی و به خصوص در مدارس فنی و حرفه ای، از لحاظ تجهیز امکانات نیز مشکلاتی است که امیدواریم در این زمینه دولت و به خصوص خیران نیز عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره یه احداث یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه در شهر اهر و یک واحد آموزشی یک کلاسه در روستای هلان از سوی  جمعیت هلال احمر اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه ساز ارسبارانی مقیم تهران در جهت جذب مشارکت آنها در ساخت و تجهیز مدارس، هفتم مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.