وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: در نبرد میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولایت بغلان تعدادی از افراد کلیدی نظامی طالبان کشته شدند.

5 مسئول نظامی طالبان در بغلان کشته شدند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که در نبرد میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولایت بغلان، افراد کلیدی نظامی گروه طالبان در این ولایت کشته و زخمی شدند.

در این خبرنامه که صبح امروز جمعه ۲۹ اسد، از سوی دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است: «افراد کلیدی آن‌ها به‌نام‌های قاری نصار مسئول قطعه منتظره طالبان در ولایت بغلان، قاری عبدالله مسئول امنیت طالبان در ولسوالی چهاردره ولایت کندز، قاری نعیم مسئول فرماندهان امنیتی طالبان در ولسوالی دوشی ولایت بغلان، قاری اسلام‌الدین و مولوی شهاب از سرگروبان و فرماندهان آن‌ها در ساحات شهرکهنه بغلان مرکزی ولایت بغلان کشته و زخمی گردیده‌اند»

در خبرنامه آمده است که به همراه این افراد کلیدی نظامی طالبان، ۴۵ نفر از جنگ‌جویان این گروه در نبرد با نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که وزارت دفاع در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، در عملیات نیروهای امنیتی در ولایت بغلان، قریه‌های انگورباغ، سرک شاهین‌خیل، ذکریاخیل، چرخشک، و سرک شرکت، از نفوذ گروه طالبان، پاک‌سازی شده‌اند.

وزارت دفاع در حالی از کشته شدن افراد کلیدی نظامی گروه طالبان در ولایت بغلان خبر می‌دهد، که چند روز قبل، گروه طالبان ولسوالی دهنه غوری این ولایت را به تصرف خویش در آورده بودند و اکنون نیز جنگ در این ولسوالی جریان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار