در اظهاراتی بی‌سابقه؛

ترامپ اذعان کرد برخی از سخنانش اشتباه است

نامزد انتخابات آتی آمریکا اذعان کرد برخی از سخنانش نابه جا است و از این بابت پشیمان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به نقل از سی ان ان، روز پنج شنبه دونالد ترامپ، برخلاف آموزه‌های خود اقدام کرد و کاری کرد که در بیش از یک سال فعالیت انتخاباتی‌اش، بی سابقه بوده است؛ او اظهار پشیمانی کرد. 

وی که روز پنج شنبه از روی متن نوشتاری سخنرانی می کرد، اذعان کرد گاهی «حرف اشتباه» می زند و همین نشانه حیرت انگیز عقب نشینی او از روال سابقش است. این روال، او را در بین جمهوری‌خواهان، پیروز کرده بود، اما امکان داشت در انتخابات ریاست جمهوری، به ضررش تمام شود. 

ترامپ در جمع هواداران خود گفت: «گاهی در گرماگرم مناظره ها و صحبت در خصوص چندین موضوع، واژگان درست انتخاب نمی شود و انسان حرف اشتباه می‌زند. من از این بابت پشیمانم. و پشیمانی من، بابت درد و رنجی است که شاید کسی متحمل شده باشد. نباید خودمان را گرم چنین مسائلی کنیم. اما می توانم یک چیز را به شما قول بدهم: همیشه واقعیت را به شما خواهم گفت.»

ترامپ نگفت از کدام اظهارات جنجال برانگیز خود پشیمان است اما اظهارات او، پس از جنگ لفظیاش با خانواده سرباز مسلمان آمریکایی مطرح می شود که در عراق کشته شد.

اظهارات ترامپ همچنین پس از تصمیم هفته گذشته وی مبنی بر تغییرات در ستاد خود و تعیین مدیر جدید برای آن است. 

یکی از مشاوران ارشد ترامپ به سی ان ان گفت این سخنان، در روزهای اخیر تنظیم شده اند و به نوعی اشاره کرد که نتیجه اقدامات گروه مشاوران جدید او است. 

تغییرات در ستاد ترامپ توسط بسیاری، بازگشت او به همان ترامپ دوران انتخابات مقدماتی جمهور خواهان به شمار می آید. 

کلیان کانوی، رئیس ستاد جدید ترامپ گفت از رویکرد ترامپ حمایت می کند، اما می خواهد پیام های او «تند و تیزتر» و از جنس سخنرانی روز پنج شنبه او باشد. 

او در گفتگو با سی ان ان گفت: «ما باید کاری کنیم که ترامپ خودش باشد و از این بابت احساس راحتی کند. او نباید اصالت بی نظیر خودش را از دست بدهد. او همین گونه به اینجا رسیده است. اما در عین حال، ما برخی مشکلات حاد و جدی در این کشور داریم و امیدوارم رسانه ها بیشتر به آن ها بپردازند.»

با این که جنس سخنان روز پنج شنبه ترامپ کاملا متفاوت بود، اما مشخص نیست حاکی از چرخش رویکرد راهبردی و لحن او باشد. او رفته رفته، لحن جامع‌تری اتخاذ می کند اما بارها و بارها تاکید کرده نمی خواهد «تغییر کند».



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
منظورش اینه که //شکز خوری کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
اگه مرد بود باید میگفت همه حرفاش اشتباهه چون هر دمبیلی و بدون سواد درست و حسابی حرف میزنه
آخرین اخبار