ارتش سوریه: در برابر تحرکات کردها حسکه را بمباران کردیم

ارتش سوریه طی بیانیه ای علت حمله هوایی به حسکه را نشان دادن واکنش مناسب به تحرکات کردها اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد؛ نیروهای کرد تلاش کردند شهر «حسکه» را در اختیار خود بگیرند، و ارتش این کشور در این خصوص «واکنشی مناسب» نشان داد.

بر این اساس، در این بیانیه آمده است ارتش سوریه در حملات هوایی خود به حسکه، گروه های مسلح را در این شهر هدف قرار داده است.

انتشار این بیانیه در حالی است که «جف دیویس»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد اعزام جنگنده های ائتلاف آمریکایی به اطراف حسکه به منظور حفاظت از نیروهای زمینی ائتلاف و در واکنش به بمباران جنگنده های سوری در هجدهم اوت صورت گرفت.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: اخیرا بخش نظامی حزب کارگران کردستان اقدامات تحریک آمیز خود را در حسکه تشدید کرده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
حفظ تمامیت ارضی از اهم امورات است. در مقابل آمریکا اسرائیل عربستان و سایر دشمنان بشریت باید کرد عرب و شیعه و سنی و.... متحد و هم پیمان شوند در غیر اینصورت همه بازنده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
متاسفانه داره شرایطی پیش میاد ک سوریه هم عاقبت کره رو پیدا میکنه و عاقبت به دوقسمت کردها و اعراب تقسیم میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
چه اوضاع قر و قاطی ای داره این جنگ! مسخرس! آمریکا همه رو به جون هم انداخته و خودش آتش بیار معرکس. شریکه دزده و رفیق قافله!!
کردا با تروریستا میجنگن، تروریستا با دولت، دولت با کردا، آمریکا با همشون جنگ داره ولی طرف هیچکدوم نیست، روسا بمبارون میکنن، ترکیه تهدید میکنه از یه طرف هم با کردا دشمنه و با تروریستا دوست، عربستان هم با همه دوسته بغیر از دولت!
اصلا یه وضعیه! خودمم قاطی کردم! ای خدا این آمریکایی ها رو لعنت کنه با این جنگ راه انداختنشون!!! مسلمونو انداختن به جون مسلمون! خاک تو سر وهابی هایی که فکر میکنن مسلمونن ولی رفیق اسراعیل و آمریکا هستن!
آخرین اخبار