یاسوج؛

رقابتی نابرابر در راه توسعه اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: سالیان سال است که رقابت نابرابری در کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان‌ها در زمینه توسعه‌ و به خصوص در حوزه اقتصادی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر بابرکتی برای استان بود و مصوبات خوبی برای توسعه استان داشت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اعتباراتی که در بخش‌های مختلف برای استان در نظر گرفته شده است بسیار خوب و قابل توجه بوده که اگر تخصیص داده شوند تحولی عظیم در زمینه زیرساخت‌ها و به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ایجاد می‌کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها از نابرابرها و کمبودهای زیادی در زمینه‌های مختلف رنج می‌برد، اظهار کرد: در خصوص زیرساخت‌ها اعم از راه‌ها و بزرگراه‌ها و فرودگاه‌ها و سایر زیرساخت‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: با حضور دولت در استان و دستوراتی که از سوی رئیس‌جمهور و وزرا صادر شده چشم‌انتظار تحول در حوزه زیرساخت‌ها هستیم.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود یکی از راه‌های توسعه اقتصادی استان را سرمایه‌گذاری و استقبال از سرمایه‌گذاران در استان و رفع موانع تولید دانست و گفت: باید همه از جمله بانک‌ها همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

کیانی تصریح کرد: نباید با ایجاد برخی از معارضات موجب فرار سرمایه‌گذار از استان شویم که لازم است مشوق‌های لازم از سوی مسؤولان برای جلب نظر سرمایه‌گذار را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت جلب نظر سرمایه‌گذاران در استان زمینه‌های بسیار خوبی برای توسعه داریم چرا که استان دارای مواهب خدادادی بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.