دانش آموزان دختران تربت جام در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش‎آموزان کشور 4 رتبه برتررا کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت:4 دانش‌آموز دختر تربت جامی در مرحله حضوری سی و چهارمین مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور که در محل اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد ,برگزیده شدند.

جعفر دلشاد عظیمی افزود: این مسابقات با هدف كشف، رشد و شكوفايي استعدادها و افزايش سطح آگاهي دانش‌آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملي، اسلامي از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم در چهار مرحله آموزشگاه، منطقه و شهرستان، استان و کشور برگزار شده است که در مسابقات کشوری 4 نفر از دانش آموزان تربت جامی توانستند مقام اول و دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

وی رشته‌های مسابقات فرهنگی و هنری را در پنج رشته ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوايی، هنرهای نمايشی و فيلم كوتاه و هنرهاي دستی، تجسمی عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت:سارامحمد علیزاده در نقدادبی اول کشوراز نمونه عفاف ،آنیتا سرافرازی در تکنوازی دوتار اول کشوراز نمونه عفاف ،شیما ایوبی در نشریه الکترونیکی دوم کشوراز محمودیه خیامی ، سمیرا خلیفه قادری در نشریه الکترونیکی دوم کشور از محمودیه خیامی مقام های این دوره مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار