کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر شهرستان مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر شهرستان مهاباد اظهار داشت: از این پس، با برنامه ریزی اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز با حضور ادارات ذیربط گشت های مشترک به منظور بازرسی از مراکز اقامتی تشکیل شده و علاوه بر آن با هدف حصول نتیجه بهتر و نظارت بهینه بر مراکز تجاری مسافرپذیر، باید واحد بازرسی و نظات اتاق اصناف حضور مستمری در مراکز یاد شده داشته باشد.

صادق قادری در راستای حصول نتیجه بهتر و نظارت بهینه بر مراکز تجاری مسافرپذیر، باید واحد بازرسی و نظات اتاق اصناف حضور مستمری در مراکز یاد شده داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید اتاق اصناف از طریق اتحادیه مربوطه و با همکاری کمیته نرخ گذاری در اسرع وقت نسبت به نرخگذاری پارکینگ های اتومبیل در سطح شهر اقدام لازم را بعمل آورد افزود: از سوی دیگر باید طی گشت مشترک با مرکز بهداشت، شرکت نفت، میراث فرهنگی و اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت ویژه بر سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مراکز عمومی و مراکز پذیرایی بین شهری و جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و مراکز تجاری نظارت شده و برابر دستورالعمل ستاد ساماندهی اقدام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: علاوه بر آن برای نظارت بر سرویس های بهداشتی مراکز تفریحی داخل شهر به ویژه بازارچه اصغری، از طریق شهرداری نسبت به ساماندهی وضعیت مراکز یاد شده اقدام می شود.

وی افزود: باید طی گشت مشترک با اداره دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده های گوشتی به خصوص در مراکز مسافرپذیر بازرسی به عمل آمده و پیش از معرفی عاملین جذب و توزیع فرآورده های گوشتی در خصوص صلاحت فنی مراکز، از دامپزشکی استعلام شود.

به گفته قادری، از این پس با همکاری نمایندگی پایانه های مستقر در شهرستان مهاباد و مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص رعایت قیمت بلیط و کیفیت خدمات، گشت مشترک به عمل می آید .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامطلوب تولید و استفاده از فرآورده های لبنی غیر بهداشتی باید مرکز بهداشت شهرستان با همکاری اتاق اصناف و سایر مبادی ذیربط در زمان پیش بینی شده و با اجرای برنامه های آموزشی برای متصدیان این قبیل واحدها ، موضوع اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص مضرات مصرف فرآورده های غیر بهداشتی را از طریق صدا و سیمای مهاباد برنامه های لازم تهیه و به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.