مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه برای اولین بار با میزبانی ارومیه وبا حضور 150 تیرانداز از 17 استان و جمهوری آذربایجان به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه گفت: مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان تحت عنوان جام احیای دریاچه ارومیه طی 2 روز در محل چمن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مرتضی مثمر افزود: در این مسابقات 150 تیرانداز از سراسر کشور و تیراندازانی از کشور آذربایجان حضور داشتند که در دو رشته کامپوند و ریکرو بصورت تیمی و انفرادی در سه بخش آقایان، بانوان و میکس به رقابت پرداختند.

وی همچنین ادامه داد: 22 تیرانداز از استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از استان های پیشرو در تیراندازی و 8 ورزشکار از آذربایجان حضور دارند.

طبق نتایج به دست آمده از این مسابقات در رشته ریکرو، در بخش آقایان به ترتیب صادق اشرفی از ارومیه ، میلاد وزیری از چهارمحال بختیاری و بهرام تیموری از اصفهان به ترتیب مقام اول دوم و سوم را بدست آوردند و در بخش بانوان به ترتیب مهتا عبدالهی از تهران مقام اول ، مهسا غیاثی از تهران مقام دوم و پایلا گل رمضان اف از جمهوری آذربایجان مقام سوم را کسب کردند.

و همچنین در رشته کامپوند بخش آقایان به ترتیب اسماعیل عبادی از قزوین ، محمد قیدی از تهران ، علی محمد بیگلی از تهران مقام های اول دوم و سوم را نصیب خود کردند و در بخش بانوان پریسا براتچی از زنجان ، فرشته قربانی از زنجان و مریم شاه مرادی از شهر مرد به ترتیب مقام های اول دوم و سوم را کسب نمودند.

و نیز در بخش تیمی ریکرو آقایان، ارومیه مقام اول ، چهار محال وبختیاری دوم و اصفهان سوم شد و در تیمی ریکرو بانوان نیز تهران مقام اول، جمهوری آذربایجان دوم و ارومیه مقام سوم را کسب نمود، همچنین درتیمی کامپوند آقایان ابیک قزوین اول ، تهران دوم و ارومیه مقام سوم را کسب کرد و تیمی بانوان کامپوند نیز شهر های زنجان ،همدان و تهران به ترتیب مقام های اول دوم و سوم را بدست آوردند.

همچنین در میکس ریکرو، ایدم تبریز اول ، پترو کیمیا گرتهران دوم و دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز سوم شدند ، در میکس کامپوند نیز مازندران اول ،باشگاه رسا همدان دوم تیم آزاد سوم را بدست آوردند.

وی از برگزاری همه ساله این تورنومنت در ارومیه نیز خبرداد وافزود: در تقویم تیر اندازی با کمان برگزاری این مسابقات به میزبانی ارومیه ثبت شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.