رقابتهای بین المللی تیراندازی با کمان جام دریاچه ارومیه با معرفی برترین های تیمی و انفرادی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پایان این رقابتها در بخش تیمی رشته ریکرو و در قسمت آقایان، آذربایجان غربی، چهارمحال بختیاری و اصفهان و در قسمت بانوان، تهران، جمهوری آذربایجان و آذربایجان غربی مقامهای اول تا سوم را کسب کردند. در بخش تیمی رشته کامپوند در قسمت آقایان استان های قزوین، تهران و آذربایجان غربی و در قسمت بانوان زنجان، همدان و تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی رشته ریکرو در قسمت آقایان، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر دو از آذربایجان شرقی و بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی و در قسمت بانوان مهتا عبدالهی و مهسا غیاثی هر دو از تهران و یایلار رمضانف از جمهوری آذربایجان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

اسماعیل عبادی از قزوین، محمد قیدی و علی محمد بیگلری از تهران در بخش انفرادی رشته کامپوند آقایان و پریسا براتچی و فرشته قربانی از زنجان و مریم شاه مرادی از چهارمحال و بختیاری در بخش انفرادی رشته کامپوند بانوان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

رقابتهای بین المللی تیراندازی با کمان با حضور 145 ورزشکار آقا و خانم 28 مرداد سالجاری در دو رشته ریکرو و کامپوند در ارومیه آغاز شده بود.

این مسابقات برای نخستین بار در ارومیه برگزار و با نام جام دریاچه ارومیه در تقویم فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ثبت شده است.

در این رقابتها تیراندازانی از ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان شرکت داشتند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.