پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت : به دلیل شرایط نامساعد جوی در روز مسابقه نتوانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم به همین علت با عملکردی ضعیف مجبور به ترک این مسابقات شدم.

محمود صمیمی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره سطح مسابقات المپیک اظهار کرد: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه تمام قهرمانان جهان و المپیک در این رقابت ها حضور داشتند

وی درخصوص عملکردش در مسابقات المپیک گفت: با توجه به اینکه اولین حضورم را در رقابت های المپیک تجربه می کردم، زحمت خود را کشیدم تا بتوانم جزو 12 پرتابگر صعود کننده به مرحله نهایی پرتاب دیسک ریو باشم اما به دلیل شرایط نامساعد جوی در روز مسابقه نتوانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم به همین علت با عملکردی ضعیف مجبور به ترک این مسابقات شدم.

پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: در رقابت های المپیک حتی نفرات سرشناس این ماده نیز نتوانستند رکورد چندان خوبی در مرحله مقدماتی به جای بگذارند و ورزشکاری مثل هارتینگ هم که قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه خود تجربه کرده است به دلیل خطا و استرس نتوانست راه به جایی ببرد در همان دور مقدماتی به کارش پایان داد.

وی درباره نتایج ورزشکاران در المپیک تصریح کرد: هیچ یک از دوندگان کشورمان در بازی های ریو نتوانستند، در حد انتظار ظاهر شوند.

نفر دوم یونیور سیاد جهانی دانشجویان افزود: دلایل زیادی در نتایج ضعیف ورزشکاران دخیل هستند که می شود اعزام دیرهنگام ورزشکاران به المپیک را یکی از علت های اصلی این نتایج نا امید کننده در ریو دانست.

وی درباره عملکرد نه چندان مطلوب حدادی در ریو 2016 گفت: احسان حدادی با توجه به اینکه در یک سال اخیر تمرینات خوب و منظمی را در اردوی آلمان پشت سر گذاشته بود، احتمال می رفت مانند چهار سال پیش مدالی خوشرنگ برای کشورمان کسب کند، اما در روز مسابقه آن چنان که باید اوضاع بر وقف مراد نایب قهرمان المپیک لندن پیش نرفت به همین خاطر با سه پرتاب دور از ذهن به کارش در المپیک پایان داد.


صمیمی در پایان درخصوص برنامه های آتی خود اظهار داشت : در سال آتی چند مسابقه مهم در پیش است که خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج درخشان آماده می کنم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار