خدمات دولت بدون کم‌ و زیاد به مردم اطلاع داده شود تا مورد اعتماد قرار گیرد.

اطلاع‌ رسانی باید جامع و شفاف باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس با بیان اینکه مدیران در هفته دولت آمار و عملکرد ها را بدون کم‌ و زیاد به مردم اطلاع دهند گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران دولتی در هفته دولت اطلاع ‌رسانی از خدماتی است که انجام ‌شده و برنامه‌ هایی که برای رفع کاستی ‌ها وجود دارد.
افشانی افزود: اگر عملکرد ها با توجه به کمبود ها برای مردم شرح داده شود، مردم مسائل را می ‌پذیرند و به ‌نظام خود امیدوار می‌شوند.
نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: رسانه ‌ها در اطلاع ‌رسانی خدمات انجام‌شده تأثیر به سزایی دارند و رسانه ‌ها باید توجه کنند توسعه کشور با افزایش روحیه امید در جامعه رقم می‌خورد هرچند نقد سازنده نیز از عوامل پیشبرد جامعه و اصلاح معایب است.
وی با اشاره به تفاوت تخریب و نقد سازنده ابراز داشت: کسی منکر مشکلاتی مانند بیکاری و تورم نیست اما نقد سازنده با بیان تلاش ‌های صورت گرفته و ارائه راهکار همراه باشد و از تخریب فعالیت‌های صورت گرفته و سیاه‌ نمایی پرهیز شود.
استاندار فارس تصریح کرد: مدیران سعی کنند از تریبون نماز جمعه و از طریق ارائه اطلاعات به ائمه جمعه مردم را در جریان فعالیت ‌ها و برنامه ‌ها قرار دهند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار