شیراز؛

برپایی همایش روز جهانی مسجد در شیراز

حرکت در مسیر دستیابی به مسجد طراز انقلاب اسلامی رسالت مهم اصحاب مساجد و نیرو های مؤمن جوان و انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قیطاسی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس با بیان اینکه گفت: هم زمان با برگزاری اجشنواره برترین‌ های مساجد سومین حرم اهل‌ بیت (ع) از برترین ‌های امامان جماعت، فرماندهان پایگاه ‌های مقاومت بسیج، مسؤلین فرهنگی، خادمان و اعضای هیأت ‌امنای مساجد شیراز تجلیل می ‌شود.
وی با اشاره به نقش مؤثر مسجد در تربیت اخلاقی جامعه افزود: ارتباط با مسجد و حضور هرچه بیشتر اعضای جامعه به ‌ویژه قشر نوجوان و جوان در برنامه‌ های دینی و فرهنگی با محوریت مساجد در رشد و تعالی مسائل دینی، معنوی، روحی و اخلاقی جامعه تأثیر مثبت دارد و هم نقش به سزایی در کاهش آسیب ‌های اجتماعی در خانواده ‌ها و جامعه دارد.
قیطاسی هدف اصلی برگزاری همایش روز جهانی مسجد را ثبت و انتقال تجربیات مساجد برتر دانست و ادامه داد: حرکت در مسیر دستیابی به مسجد طراز انقلاب اسلامی رسالت مهم اصحاب مساجد و نیرو های مؤمن جوان و انقلابی است.
معاون بسیج مساجد سپاه فجر تصریح کرد: همایش روز جهانی مسجد و تجلیل از برترین‌ های مساجد شیراز، یکشنبه 31 مردادماه امسال ساعت7:30 در مسجد الغدیر شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار