مدیرآموزش و پرورش شهرستان راور از کسب ده رتبه برتر استانی طرح مصباح الهدی توسط معلمان و دانش آموزان راوری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مهدی نخعی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان راور با شرکت در طرح مصباح الهدی توانستند ده رتبه برتر را در استان کرمان به خود اختصاص دهند.
وی افزود: طرح مصباح الهدی به منظور آشنایی بیشتر فرهنگیان و دانش آموزان با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) ، هرساله با هماهنگی اداره قرآن ، عترت و نمازاداره کل آموزش و پرورش در سطح مدارس استان کرمان برگزار می شود.
نخعی خاطر نشان کرد: بتول شفیعی در رشته شعر توانست مقام نخست استان را در این مسابقات کسب کند و همچنین در بخش دانش آموزی درهمین رشته سینا کاربخش ازدبیرستان نمونه دولتی شهید همت رتبه نخست و فاطمه نخعی از دبستان شهید محمد منتظری رتبه دوم استان را کسب کردند.
وی افزود: دررشته دل نوشته ملیحه کمساری از دبیرستان نمونه دولتی فضیلت وسجاد هدایتی از دبیرستان نمونه دولتی شهید همت مقام نخست استان را به دست آوردند.
نخعی تصریح کرد: در رشته نقاشی مهدیه کاربخش از دبیرستان زینبیه رتبه نخست استان و عاطفه و فاطمه خجسته از دبیرستان نمونه دولتی فضیلت مشترکا مقام دوم استان را کسب کردند.
وی گفت: در مقطع ابتدایی و در رشته نقاشی محمد متین کمساری از دبستان انقلاب رتبه نخست و مریم رستمی از دبستان شهید اکبری رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار