رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: پروژه‎های اقتصاد مقاومتی این سازمان با 29 پروژه ملی در سال 1395 مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، سید یعقوب موسوی با‌اشاره به اینکه اقتصادمقاومتی ، باید قابلیت انعطاف در شرایط مختلف و توانایی عبور از بحران را داشته باشد،افزود: برای دستیابی به چنین اقتصادی لازم است، نگاه بلندمدت به سیاستهای اقتصادی وجود داشته باشد تا در برابر انواع ناملایمات تقویت شود.

وی گفت: هدف از تشكیل دبیرخانه كارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان توجه ویژه به اجرای پروژههای دارای اولویت در سال 95 از طریق تهیه و تدوین برنامه عملیاتی و منشور پروژهها، تعیین مجریان استانی پروژههای ملی اقتصاد مقاومتی بخش كشاورزی در سطح منطقه و احصا نقاط قوت و موانع پیش رو در راستای پیشبرد اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی است.

موسوی با اشاره به اینکه جنوب استان كرمان دارای ظرفیتهای بالقوه زیادی در بخش كشاورزی است، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری نیز دبیرخانه كارگروه اقتصاد مقاومتی در سازمان جهاد كشاورزی جنوب کرمان تشكیل شده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۲۹پروژه اقتصاد مقاومتی ، گفت: از این تعداد 20 پروژه ملی، هفت پروژه پیشنهادی دستگاه و دو پروژه بخش خصوصی مرتبط با دستگاه تقسیمبندی شده است.
موسوی عنوان کرد : حدوداً 189منشور ریزپروژه نیپا «نظام یکپارچه و پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» در بخشهای مختلف کشاورزی در حال اجرا است.
انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار