اصفهان؛

145 طرح کمیسیون سرمایه گذاری اتاق اصفهان نیازمند 16 میلیارد یورو سرمایه

آغاز 145 طرحی که کمیسیون سرمایه گذاری در استان اصفهان در نظرگرفته، به 16 میلیارد یورو سرمایه نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای آغاز 145 طرحی که کمیسیون سرمایه گذاری در استان اصفهان در نظرگرفته، نیاز به 16 میلیارد یورو سرمایه است.
قاسمعلی جباری افزود: در حالی که هنوز امکان فراهم کردن این مقدار پول فراهم نشده و اتاق بازرگانی برای رشد اقتصاد کشور از دانش افراد و متخصصان حوزه های مختلف استفاده کرده است تا با ارایه راه حل بتوان مشکلات را حل کرد.
وی با بیان اینکه تولید کنندگان ما برای راه اندازی واحدهای تولیدی خود، دست نیاز به سوی بانک ها دراز کرده اند که و بانک ها با تولید کنندگان مشارکت نکرده و بنگاهداری می کنند، ادامه داد: مردم ما با راه های دیگر تامین سرمایه آشنا نبوده و همین منجر به ایجاد مشکلاتی برای آنها می شود.
جباری گفت: فعالیت های بورس در جهت تامین سرمایه و برای مشارکت عمومی است و بعضا در برخی سال ها، تا بیش از 100 در صد، سود را به سرمایه گذاران این بخش پرداخت کرده است.
رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه سهم بخش خصوصی در اقتصاد کلان کشور فعلا حدود 20 درصد است، گفت: تا زمانی که این میزان به 50 درصد نرسد کماکان مشکلات ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه متاسفانه تا سال 2020، 40 درصد سازمان ها در ایران به دلیل عدم وفق با این بزنگاه، ورشکست خواهند شد، افزود: اگر بخواهیم از این دوره سود کنیم، نیاز به 35 میلیارد دلار سرمایه داریم که به کشور وارد شود.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار