یک بازیگر سینمای افغانستانی کنار گذاشتن بازیگران افغانستانی در فیلمی که قرار است مولانای بلخ را به تصویر بکشد را جفای نابخشودنی در حق مردمان هم‌زادگاه وی عنوان کرد.

نادیده گرفتن بازیگران افغانستانی در فیلم «مولانا» جفا به آنهاست
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش «دیوید فرانزونی» فیلم‌نامه‌نویس مشهور آمریکایی اعلام کرد قصد دارد فیلم‌نامه‌ای از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی شاعر پرآوازه زبان فارسی تهیه کند. در پی این خبر بازیگران زیادی برای حضور در این فیلم و بازی در نقش مولانا اعلام آمادگی کردند. شماری از بازیگران افغانستانی نیز گفته‌اند که برای بازی در این نقش، حاضرند با دیگر بازیگرانی که تا کنون نامزد این نقش شده‌اند.

مهدی ماندگار بازیگر افغانستانی سینما که اکنون مقیم ترکیه است؛ به تازگی از نادیده گرفتن بازیگران افغانستانی در ساخت فیلم مولانا اظهار نارضایتی کرده است.

این بازیگر افغانستانی درهمین باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای حضور در نقش مولانا داوطلب شده‌ام و یقین دارم همزادگاه بودن با مولانا و نزدیکی شخصیتی و هم‌فرهنگ بودن با این شاعر بزرگ پارسی‌گوی من را پیروز این رقابت تنگاتنگ خواهد کرد.


اضافه می‌شود: مهدی ماندگار تا کنون با شرکت‌های فیلم‌سازی و جشنواره‌های زیادی در افغانستان و بیرون از کشور همکاری داشته است. چندی پیش، زمانی که دیوید فرانزونی، از «لئونارد دی کاپریو» بازیگر مشهور هالیوود به‌عنوان گزینه نخست خود برای بازی در نقش مولانا نام برد با واکنش متفاوت سینماگران و دوست‌داران این شاعر بزرگ و اندیشمند زبان فارسی، مواجه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار