نخبگان قرآنی مشهد در سی و نهمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی خوش درخشیدند.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: 31نخبه قرآنی مشهد در سی و نهمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی در رشته‌های مختلف این مسابقاتحائز رتبه برتر شدند.

حجت الاسلام محمد ذاکری با بیان اینکه از این تعداد 16 نفر خواهر و 15 نفر برادر هستند افزود:در بخش برادران علی اصغر تقی زاده در رشته حفظ 5جز مقام سوم، مجتبی افتخاری در رشته حفظ 10 جز رتبه اول و در حفظ 20 جز سید احمد غفاری مقام اول، سعید قره داشی رتبه دوم و سید محمد غفاری رتبه سوم را کسب کردند.

وی گفت: محمد خاکپور در حفظ کل رتبه دوم را از آن خود کرد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد افزود: سید حامد حسینی حائز رتبه دوم و احسان محمدی حائزرتبه سوم در رشته قرائت ترتیل شد و در رشته قرائت تحقیق حامد علیزاده، امید حسینی نژاد و علیرضا رضایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرند.

حجت الاسلام محمد ذاکری خاطر نشان کرد: اکبر روکی رتبه اول در رشته اذان، امیر حسینی تفقدی جامی رتبه سوم در رشته معارف، محمد جواد مصطفی زاده رتبه اول و محمد علی جمعه پور رتبه دوم رشته دعاخوانی کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش خواهران فائزه صدیق و مریم نصیری به ترتیب رتبه اول و دوم در رشته حفظ 5 جز، ویدا ودیعی و فاطمه علیزاده به ترتیب رتبه اول و سوم در رشته حفظ 10 جز، حلیمه شوشتری و فاطمه فتحی به ترتیب رتبه اول و سوم در رشته حفظ 20 جز، آمنه سادات موسوی و سیده سمانه محروقی و حمیده جعفری به ترتیب رتبه های اول تا سوم در رشته حفظ کل را کسب کردند.

حجت الاسلام محمد ذاکری افزود: در رشته قرائت تحقیق راحله اسکندری و مریم سادات هاشمی به ترتیب رتبه های اول تا دوم را از آن خود کردند و در رشته ترتیل نیز مرضه میرزایی، زهرا مهوشیان، و فرزانه کلالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین وحیده بحرالعلوم و اعظم امینی نژاد در رشته دعاخوانی حائز رتبه های اول و سوم شدند.

انتهای پیام//ا.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.