همزمان با هفته دولت 105پروژه در حوزه راه و شهرسازی گيلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مديركل راه و شهرسازی گيلان با اعلام این خبر گفت: 1378میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

علی خاوری افزود: بهسازی و آسفالت آزادراه، بزگراه، راه های اصلی و فرعی و روستایی به طول 212.5 کیلومتر، احداث ساختمان اداری، اداره استاندارد شهرستان رودبار با متراژ610 مترمربع در 3 طبقه، احداث کتابخانه عمومی سلیماندراب رشت با متراژ630 متر مربع در 3 طبقه، بهره برداری از 1902 واحد مسکن مهر و برخی فعالیت های راهداری از جمله اين طرح هاست.

وی خاطرنشان كرد: در اجرای این طرح ها بيش از161كيلومتر از راههای روستایی، بهسازی و  آسفالت شده است و  51 كيلومتر نيز بهسازی آسفالت در بزرگراه، راه های اصلی و فرعی در سطح استان از دهه فجر 1394 تاکنون به اجرا درآمد و آماده بهره برداری است.

خاوری با اشاره به قرارگیری در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، گفت: بیشترین طرح های افتتاحی هفته دولت در حوزه راه های روستایی است که با به کار گیری دستور العمل های اقتصاد مقاومتی و با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری انجام گرفته است.

وی افزود: در راستای محرومیت‌ زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اجرای پروژه‌های راهسازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است که امیدواریم بتوانيم خدمات ارزنده ای در این راستا به مردم خوب و ولايتمدار استان گيلان ارائه دهيم.

خاوری خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های روستایی بيش از 11524خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند شدند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.