فرماندار زابل گفت: پروژه های عملیاتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در هفته دولت قابل بهربرداری می باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛هوشنگ ناظری گفت: با افتتاح تعداد 26 پروژه در هفته دولت مردم این منطقه از مزایای آنها بهرمند خواهند شد.

وی افزود: تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت در بخش های مختلف جهاد کشاورزی، شیلات، برق و شهرداری ها به بهربرداری می رسند.

وی با عنوان اینکه، اداره شیلات با اعتباری بالغ بر۱۲۰ میلیون ریال از طرح های روستای پیر بنیاد در هفته دولت بهره برداری خواهد کرد ادامه داد: ۶ پروژه نیز توسط اداره ی راه و شهرسازی شهرستان زابل با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ناظری با اشاره به اینکه، در این هفته پروژه های شرکت برق با بودجه ی ۳۰ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: گلنگ زنی مجتمع تفریحی و پارک های شهرستان زابل با اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بهره برداری از ساختمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زابل با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و افتتاح پنج پروژه جهادکشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال از دیگر برنامه های هفته ی دولت در شهرستان زابل به شمار می رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار