استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخوردهای اجتماعی و متعارض مانع جذب سرمایه گذار و تکمیل طرح های عمرانی و صنعتی در استان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی افزود: در حال حاضر تعدادی از پروژه های عمرانی و صنعتی استان که با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده به دلیل همین برخوردهای اجتماعی و متعارض با مشکل مواجه و یا متوقف شده اند.

وی با بیان اینکه کلنگ 10 طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری به زمین زده شده ادامه داد: اختلاف در سلایق و برخوردهای اجتماعی مخالف، اجرای این پروزه ها را با مشکل رو به رو کرده است. 

وی اضافه کرد: با همه محدودیت ها و چالش هایی که فراروی جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در استان وجود دارد اما با همدلی و وحدت مطلوبی که در منطقه برقرار شده روال جذب سرمایه گذار نسبت به گذشته بهتر و رو به رشد خواهد بود.

سلیمانی، کم آبی و بوروکراسی اداری را از دیگر موانع جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری بیان کرد و گفت: دهکده المپیک گردشگری و سلامت از جمله طرح هایی است که با وجود فراهم شدن زمین و سرمایه گذار همچنان با مشکل تأمین آب مواجه است.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار