مسئول مرکز مشاوره دانشگاه رازی گفت :اقدامات اثربخشی در حوزه آموزش پیشگیری از اعتیاد صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول مرکز مشاوره دانشگاه رازی گفت: باتوجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر طی چند سال اخیر اقدامات خوب و اثربخشی در حوزه آموزش پیشگیری از اعتیاد صورت گرفته است.

دکتر خدامراد مومنی گفت: در همین راستا جوامع هدف شامل آموزش و پرورش، دانشجویان، روحانیون و ... شناسایی شده و در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها اقدام کرده‌ایم.

وی گفت: این دوره ها دارای سه سطح ابتدایی، میانی و تکمیلی است که در دانشگاه رازی کرمانشاه تاکنون چهار دوره کامل آن برگزار شده است.

وی افزود: امروز نیز در حال برگزاری دوره آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد هستیم که پیش از این دوره ابتدایی آنها را برگزار کرده و این دوره در واقع مرحله میانی آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این دوره حضور یافته‌انداز کارشناسان حوزه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر آموزش و پرورش استان هستند که در این دوره آموزشی با تکنیک های پیشگیری از مصرف مواد مخدر بیشتر آشنا خواهند شدتا بتوانند در سطح مدارس آموزش و پرورش از آن استفاده کنند

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه است که طی آن 16 ساعت آموزش به حاضرین ارائه خواهد شد.

مومنی تاکید کرد: در ابتدای فصل پاییز نیز دوره تکمیلی برایاین افراد در دانشگاه رازی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.