همزمان با هفته دولت، 8 طرح هادی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از تکمیل عملیات اجرایی 8 طرح هادی روستایی با اعتبار 26 میلیارد و 906 میلیون ریال در استان خبر داد و گفت: این طرح ها همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

سهراب رئیسی افزود: طرح های مذکور مربوط به روستاهای هرچگان شهرستان شهرکرد، قلعه ممکا شهرستان کیار، درکه شهرستان لردگان، کنرک سفلی و سیبک شهرستان بروجن، هوره و چم خلیفه شهرستان سامان و یان چشمه شهرستان بن است.

وی با بیان اینکه برای 539 روستا از مجموع 748 روستای دارای شرایط استان طرح هادی تهیه شده است، از ادامه اجرای طرح ملی هادی روستایی در دیگر مناطق دارای شرایط خبر داد.

رئیسی اضافه کرد: همچنین در هفته دولت، عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب روستای دهنو میلاس در شهرستان لردگان و شهرک امام حسین (ع) در شهرستان کوهرنگ نیز آغاز می شود.

وی با اشاره به مرمت و مقاوم سازی 700 واحد مسکونی روستایی استان در سال جاری ادامه داد: از آغاز طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تا کنون، حدود 31 هزار واحد در چهارمحال و بختیاری مشمول این طرح ملی گردید.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

امسال، برنامه های گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور آغاز می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار