مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: پنج طرح عمرانی و صنعتی همزمان با هفته دولت در شهرک ها و نواحی صنعتی افتتاح خواهد شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام گفت: در هفته دولت دو طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی میزان سرمایه گذاری و یا اعتبار هزینه شده برای این طرح ها اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را افزون بر 89 میلیارد و 660 میلیون ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان اشتغالزایی این طرح ها نیز 74 نفر است.

وی خواستار آگاهی بخشی بیش از پیش صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان نسبت به بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیاتی و دیرکرد پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به شرط پرداخت اصل مالیات و حق بیمه غیر قابل بخشش قطعی آنها تا پایان شهریور امسال شد.

بنام اظهار کرد: بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش منوط به پرداخت اصل مالیات و جرائم غیر قابل بخشش با رعایت قانون مالیات های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده و ارسال بخشودگی به اداره کل امور مالیاتی استان یا اداره های تابعه در شهرستان های مختلف در مهلت تعیین شده است.

وی سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در 24 مرداد امسال را نقطه عطفی برای حل مشکلات و چالش های فراروی طرح های صنعتی و تولیدی در سطح استان دانست.

بنام گفت: اختصاص مبلغ یک هزار و 400 میلیارد ریال یارانه برای طرح های تولیدی و صنعتی مشکل دار یکی از مصوبات مهم در این زمینه است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.